مقالات کاربردی جوجه ساز

کسب درآمد در خانه با دستگاه جوجه کشی

کسب درآمد در خانه با دستگاه جوجه کشی

مشاغل خانگی یکی از راه های مهم ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری است. افراد می توانند با خرید یا حتی ساخت فضای مناسب در منزل ، پرندگان زیبا را جوجه کشی کنند و با فروش جوجه های این پرندگان درآمد خوبی کسب کنند.

در اکثر موارد این کار در مراکز فروش پرنده های تزئینی انجام می شود اما می توانید در منزل نیز این کار را انجام دهید و از خرید وسایل شروع به کسب درآمد کنید.

 

تخم نطفه دار پرندگان

برای افرادی که در روستاها زندگی می کنند، دستگاه جوجه کشی نیز راهی برای درآمدزایی است، زیرا این افراد عمدتاً به پرورش طیور مانند جوجه، بلدرچین، بلدرچین، غاز، اردک، بوقلمون و … می پردازند و هر ساله می توان از آنها جوجه کشی کرد و تعداد آنها را افزایش داد. با دستگاه جوجه کشی، روستاییان می توانند هر پرنده ای را در هر فصلی جوجه کشی کنند و دیگر محدودیت زمانی جوجه کشی ندارند. روستاییان می توانند این طیور را با جوجه کشی و پرورش آنها به فروش برسانند.

 

قیمت دستگاه جوجه کشی خانگی و صنعتی را ببینید.

 

پیشنهاد ما برای خرید یک دستگاه جوجه کشی مناسب ، استفاده از دستگاه های  جوجه آوری دیجیتال و تمام اتوماتیک جوجه ساز میباشد ، این واحد تولیدی  در زمینه ساخت انواع ماشین های جوجه کشی خانگی و صنعتی توانسته برترین دستگاه های جوجه کشی را تولید نماید.

تمامی دستگاه های جوجه آوری دارای 12 ماه گارانتی بی قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد. دستگاه های جوجه کشی از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار بوده و از قطعات بسیار با کیفیتی در ساخت آنها استفاده شده است.

 

توصیه می‌کنیم برای شروع کار جوجه کشی، تخم نطفه دار پرنده ای را انتخاب کنید که گوشت و تخم آن به طور مستقیم با برنامه غذایی مردم ارتباط داشته باشد. گوشت پرندگان همچون مرغ، بلدرچین، بوقلمون و اردک متقاضیان بسیاری در اقصی نقاط کشور دارد به همین دلیل، فروش گوشت آن بازار بهتری دارد.

شما با کسب آگاهی و شناسایی دقیق بازارهای فروش می‌توانید با اطمینان خاطر به تولید جوجه چند روزه و یا پرورش انواع طیور بپردازید.

 

در زیر لینک فروشگاه آنلاین جوجه ساز را مشاهده میفرمایید که برای اطلاعات بیشتر و یا خرید دستگاه جوجه کشی استاندارد میتوانید به آن مراجعه فرمایید.

 

دستگاه های جوجه کشی ارزان و با کیفیت برای شروع کسب و کار خانگی

 

برای شروع بهتر است که  به سراغ طیور پرکاربرد مثل مرغ، بلدرچین، غاز، بوقلمون، کبک و … بروید. تکثیر پرنده های زینتی و طوطی سانان با دستگاه جوجه کشی به مراتب سخت از طیور خانگی هستند. و تخم نطفه دار پرنده های زینتی به آسانی پیدا نمی شود. 

 

 

 

شرکت جوجه ساز بزرگترین تولید کننده دستگاه های جوجه کشی صنعتی و خانگی در ایران می باشد.و بزرگترین عرضه کنننده تخم نطفه دار طیور و پرندگان زینتی می باشد.جهت خرید انواع تخم های نطفه دار و دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *