آموزش پرورش و جوجه کشی کاسکو

پرورش جوجه کاسکو

جوجه کشی کاسکو با دستگاه جوجه کشی

برای جوجه کشی موفقیت آمیز  با دستگاه. اول از همه، شما باید یک دستگاه خوب و قابل اعتماد انتخاب کنید و باید یک تخم مرغ کاسکو سالم خریداری کنید.

قبل از شروع  جوجه کشی کاسکو با دستگاه، باید 48 ساعت قبل از قرار دادن تخم مرغ ها در داخل دستگاه، دستگاه را روشن کرده و دما و رطوبت دستگاه را تنظیم کنید. در عرض 48 ساعت، وضعیت مرغ به حالت پایدار می رسد و سپس می توانید شروع به جمع آوری تخم مرغ در داخل دستگاه کنید.

دوره پرورش کاسکو 24 تا 28 روز است. اکثر جوجه ها 28 روز پس از قرار گرفتن در دستگاه از تخم بیرون می آیند. دما، رطوبت و چرخش تخم  سه عامل مهم در جوجه کشی با دستگاه هستند.

دما، رطوبت و چرخش مناسب

دمای تخم کاسکو در زمان جوجه کشی با دستگاه باید بین 37.2 تا 37.5 باشد. رطوبت نسبی دستگاه جوجه کشی باید بین 38 تا 52 درصد باشد. اگر تخم کاسکو بزرگ است، میزان رطوبت دستگاه را بین 38 تا 45 درصد تنظیم کنید. اما اگر تخم کوچک است، رطوبت نسبی دستگاه را افزایش داده و روی 46-52 درصد قرار دهید.

یکی از عوامل مهم در جوجه کشی  با دستگاه چرخش تخم ها می باشد. بهتر است تخم‌های کاسکو را بین ۴ تا ۸ بار در روز بچرخانید. در 3 روز آخر جوجه کشی، یعنی. در لحظه جوجه کشی، چرخش تخم ها باید متوقف شود. جوجه کشی کاسکو یک تجارت بسیار سودآور  است. در صورت رعایت نکات ذکر شده در این قسمت بهترین نتیجه جوجه کشی کاسکو با دستگاه را خواهید دید.

 

 

فصل تولید مثل و جوجه کشی کاسکو

کاسکوها معمولا از اواخر زمستان و در فصل بهار، اقدام به تولید مثل و جفت گیری می کنند؛ اما با آمدن دستگاه جوجه کشی خانگی می توانید در دیگر اوقات سال نیز اقدام به جوجه کشی کاسکو کنید. از نظر بعضی افراد، کاسکوها فصل خاصی برای تولید مثل ندارند و می توانند در صورت وجود منابع غذایی کافی و سلامتی پرنده ها، در هر زمانی از سال تولید مثل کنند. نکته ای که باید رعایت کنید، این است که باید تولید مثل کاسکو و جوجه کشی این پرنده را به 2 بار در سال محدود کنید؛ زیرا تخم گذاری و پرورش جوجه برای پرنده مادر کار مشکلی است و تخم گذاری های مکرر، باعث خسته شدن پرنده مادر می شود.

 

جهت خرید تخم نطفه دار کاسکو کلیک کنید.

 

بررسی مزایای خرید دستگاه جوجه کشی کاسکو

راندمان بالا: جوجه کشی کاسکو کارایی بالایی دارد و می تواند تعداد زیادی جوجه را در مدت زمان کوتاهی پرورش دهد.

صرفه جویی در هزینه: استفاده از این دستگاه به پرورش دهندگان کمک کرده  تا هزینه های خود را در زمینه پرورش کاهش دهند. این دستگاه با افزایش بهره وری و کاهش ضایعات هزینه های پرورش جوجه ها را کاهش می دهد.

کنترل دما و رطوبت: دستگاه های جوجه کشی کاسکو قابلیت کنترل دما و رطوبت را دارند که برای پرورش جوجه های خاص بسیار مهم است. این دستگاه به تولیدکنندگان اجازه می دهد تا شرایط محیطی لازم برای پرورش جوجه ها را به بهترین شکل ممکن فراهم کنند.

 

 

شرکت جوجه سازبزرگترین تولید کننده دستگاه های جوجه کشی صنعتی و خانگی در ایران می باشد.و بزرگترین عرضه کنننده تخم نطفه دار طیور و پرندگان زینتی می باشد.جهت خرید انواع تخم های نطفه دار و دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *