آموزش پرورش و جوجه کشی بوقلمون

تخم بوقلمون برای صادرات

شرکت جوجه ساز با چندین سال سابقه درخشان در حوزه صادرات تخم بوقلمون، یکی از بهترین شرکت های صادر کننده در کشور می باشد.

ما صادرات تخم نطفه دار بوقلمون را با بالاترین کیفیت به تمامی کشورهای همسایه به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان انجام میدهیم .

اگر به دنبال خرید به صرفه و آسان هستید خرید  تخم نطفه دار بوقلمون از برترین نژادها را با ما تجربه کنید.

تخم بوقلمون جوجه ساز

صادرات تخم های نطفه دار از ایران به کشورهای عراق و عمان، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان، اوزبکستان و دیگر کشورها انجام می گیرد.

***

تخم ‌های نطفه دار کامل و بدون شکستگی، بسته بندی و آماده سازی می شوند . تخم ها در یک ردیف قرار می گیرند   به گونه ای که به ردیف های زیرین، هیچ آسیبی وارد نمیشود. در نهایت، بسته های تخم  نطفه دار داخل کارتن قرار داده شده و برای ارسال آماده می شوند.

 

محبوب‌ترین نژاد بوقلمون برای صادرات تخم نطفه دار 

 

تخم نطفه دار بوقلمون نژاد بیوتی

بوقلمون نژاد بیوتی که به نام بوقلمون سفید هم شناخته می شود از طیور گوشتی می باشد و برای پرورش وتولید بسیار باصرفه وسود آور است.

این نژاد از بوقلمون ها از سرعت رشد بالایی برخوردار هستند طوری که در عرض 4 الی 5 ماه به حدود وزن 10 الی 12 کیلو گرم می رسند و می توان به عنوان بوقلمون گوشتی به بازار ارائه نمود.

 

 

 

 

 

تخم نطفه دار بوقلمون نژاد بوربون 

اگر علاقه به پرورش طیور دارید , پرورش بوقلمون به ویژه بوربون  پیشنهاد خوبی ست برای شما چون سوددهی بالایی دارد.بوقلمون بوربون به دلیل ویژگی‌های نژادی و ظاهر باشکوه، محبوبیت بسیار زیادی در بین طرفداران طیور داردو هدف اصلی از پرورش این نژاد بهره‌برداری از گوشت آن می‌باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

اگر سؤالی دارید یا در مورد موضوعی نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید از مشاوره با همکار مربوطه ما بهره‌مند شوید. 

09148994168

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *